mandag den 21. januar 2008

2 gange smæk af far.

Lise brugte begge sine hænder til at gnide sin rumpe. Det var mindre end 2 minutter siden hun havde ligget over sin fars knæ med med sin bare numse i vejret og fået en endefuld. Nu stod far over for hende og skældte og smældte, men Lise hørte ikke hvad han sagde, da hun havde nok at se til med at gnide smerten ud af rumpen.
I hendes hoved kørte tankerne på højtryk. Hvordan kunne hendes far tillade sig at give hende smæk, hun var ikke noget barn længere. Hvor mange andre piger på 16 år fik smæk af deres far. Og så i hendes bare numse. Det havde været 3 år siden hun sidst havde været i sådan en ydmygende situation og troede ikke det ville ske igen.

Pågrund af alle disse tanker, hørte hun ikke sin far spørge hende om havde forstået hvorfor hun havde fået en endefuld. Og da hun heller ikke svarede anden gang far spurgte, tog han hårdt fat i hendes arm.

Far: Det virker ikke som om du har forstået budskabet.
Lise: Jo, jo jeg har. Jeg lover at være artig i fremtiden.
Far: Nej, det tror jeg ikke du har. Jeg tror at du også trænger til at få en omgang med hårbørsten for at få det til at sive ind i dit hoved.

Far satte sig igen på stolen og beordrede Lise til at gå ind på sit værelse og hente hårbørsten.
Da hun kom tilbage 2 minutter senere fik hun besked på at ligge sig over sin fars knæ igen. Der gik ikke mange sekunder fra hun havde lagt sig til at det første klask ramte hendes bare ende. Og denne gang gjorde det langt mere ondt. Hun hadede hårbørsten. Og klaskene blev ved og ved, til hun til sidste ikke kunne ligge stille, og hendes ben begyndte at spjætte ivrigt.

Efter 5 minutter var endefulden ovre, og hun fik nu besked på at gå over og stille sig i skammekrogen en time. Og da far denne gang spurgte hende om hun havde forstået budskabet havde hun ingen problemer med at svare.

13 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg er også 16 år. og jeg får stadig smæk af min far hvis jeg ikke opfører mig ordentlig. men sådan har det altid været og jeg ved godt jeg får smæk hvis jeg ikke er ordentlig. så det er jo sådan set min egen skyld.

Pigen der synes det er i orden hun får smæk når hun har fortjent det...

Anonym sagde ...

Jeg er ganske vist noget mere end 16 år, men både jeg og mine to søstre blev også opdraget med smæk af vore forældre. Om jeg har taget skade, må andre vurdere! Men dengang som i dag fandt jeg den opdragelsesform helt i orden - ligesom den 16-årgie

Anonym sagde ...

Jeg er også mere end 16 år, har aldrig fået smæk af mine forældre, men ville meget gerne prøve en omgang i den bare ende med en hårbørste,så det ville knibe lidt med og sidde ned et par dage

Anonym sagde ...

Jeg er næsten 18 år - fik i går en endefuld i den bare numse far brugte sin livrem ialt 19 sviende rap fordi jeg kom 19 minutter for sent hjem. Bagefter stod jeg jeg med min sviende stribede numse bar i skammekrogen i 3 kvarter, mens far gav min mor en endefuld på det dobbelte antal slag, med et spansrør, fordi hun ikke havde opdraget mig ordentligt. Da tiden var gået fik jeg besked på at sige tak til min far fordi han havde straffet mig og derefter sige undskyld til mor. Min far havde fået rejsning og mor skulle karvle hen til ham og slikke hans stive pik og sluge hans sperm som tak for at hun var blevet straffet.
Grethe

Anonym sagde ...

Sålænge man bor hjemme er det iorden at få en endefuld i den bare over knæet.

Anonym sagde ...

Hver fredag aften, gøres mit regnskab" op over mine synder. Far tager en lille sort lommebog og læser op fra den, men jeg står med numsen bar i skammekrogen. Efter oplæsningen falder fars dom. Sidste fredag var det 25 rap med hans ridepisk i den bare numse. Bagefter måtte jeg neje foran ham og sige pænt tak fordi han havde straffet mig. Mor overværer altid denne seance og får som påmindelse det dobbelte antal rap i sin bare numse, og bagefter skal hun slikke fars pik og sluge hans sperm som tak for straffen.

Anonym sagde ...

Selvom jeg er fyldt 22 år, boar jeg stadig hjemme hos min far og mor og v ed at jeg skal følge deres regler. Det betyder bl.a. at jeg får en endefuld hvis jeg ikke opfører mig ordentligt, som regel er det far jeg får den af lige før sengetid. Sidste søndag fik jeg 15 rap med fars livrem og skulle tælle hvert eneste slag og sige tak for hvert slag. Mor overværer altid at jeg får endefuld af far og jeg ved at hun senere på aftenen også får en endefuld for ikke at have opdraget mig ordentlig. Hun får sin endefuld i soveværelset og bagefter for hun besked på at sutte fars tissemand pik til han kommer og skal sluge hans sperm og slikke ham ren inden hun får lov til at gå i seng og blive bollet af ham. Hilsen Mary på næsten 23 år år.

Anonym sagde ...

det er ikke i orden at slå hverken sine børn eller ændre og det stå i straffeloven efter midt synspunkt skal en endefuld straffes på samme måde som vold ind og sidde i fængsel og for vær gang man har eller gør det skal straffen bare stige

Anonym sagde ...

Det kan godt være det er forbudt, men jeg får også stadig endefuld af mine forældre. I den bare røv med en læderrem. Det sker ikke så tit, men det sker stadig. Det er mest min far der slår, men der er som regel min mor, der bestemmer, om jeg skal have endefuld.

Jeg er 17 år.

Anonym sagde ...

Jeg er os af den mening at endefuld skal straffes med fængsel og straffen skal stige for være gang man gør det og hvis nu fsk at en pige siger at hun har fået en endefuld i lad os sige 11 år så skal straffen være det samme for forældrene

Anonym sagde ...

Jeg får smæk i numsen af min mand. En endefuld i den bare numse over knæet og smæk med livremmen eller spanskrøret hvis jeg har været meget ulydig eller uartig.
Jeg har som mange andre også fået en endefuld ind i mellem som barn og ung. Mest af min mor. Jeg husker to gange hvor min far har givet mig smæk, ellers er det min mor som gav mig mine endefuld. Altid over knæet med hånden i den bare ende.

Christian sagde ...

Store piger skal ikke have smæk af deres far. Hvis de fortjener det -
og selv er indforstået med det - kan deres kæreste eller ægtemand
give dem en solid endefuld. Det lever mange par godt og kærligt med,
og piger er sjældent mere sexede og feminine og mænd mere attraktive
og maskuline end når han trøster hende godt og grundigt efter en solid
endefuld i den bare.

Anonym sagde ...

Trænger du til at få smæk af en anden mand ind din far.