tirsdag den 12. maj 2009

Poeten og lillemor

Gode gamle Dirch Passer giver en endefuld.

4 kommentarer:

Le Diable Angélique sagde ...

Hej Spanker. Det er så forfærdeligt sjældent at se andre smæk-enthusiaster i Danmark, så hvis du ser denne kommentar - så skriv endelig tilbage ;)

Jeg er ikke så god til at finde rundt i Blogspotten og ved desværre ikke hvordan jeg skriver en privat besked til dig. Der skulle gerne være et link til min egen blog... men denne er nu engang ikke så aktiv.

Venligst,

Lda

Thespanker sagde ...

Hej. Altid dejligt når der er nogen der gider kommenterer det man laver. Du kan skrive til mig på dreng22 at gmail punktum com

Anonym sagde ...

Bare det var mig der havde fået sådan en omgang så man måtte sidde på en pude bagefter

Christian sagde ...

Poeten og Lillemor og Lotte hedder filmen nu, og det er
Judy Gringer der får en ordentlig gang smæk på trusserne
af sin bagermand, fordi hun giver ham skylden for at
hun ikke er blevet skønhedsdronning. Personlig synes jeg
også at hun skulle være blevet skønhedsdronning, men også
at hun havde godt af endefulden - og allerede morgenen efter
er de blevet forsonet og forenet - og hun elsker sin bagermand
igen.