tirsdag den 9. oktober 2007

Tines første endefuld

Tine var 17 år og nu skulle hun have en endefuld. Det var fuldstændigt uvirkeligt at tænke på. Dette var aldrig sket før og nu skulle hun snart ligge med sin bare numse i vejret over sin mors knæ.
Det var ikke mere end 15 minutter siden at hun havde fået den frygtelige ordre om at gå ind på sit værelse og vente på at mor ville komme og give hende smæk. Grunden til dette mareridt var at hun hele dagen havde været på tværs og ikke gjort hvad hendes mor bedte hende om. Til sidst var det blevet for meget for hendes mor og selvom hun aldrig tidligere havde givet sin datter en endefuld, følte hun at hun var løbet tør for andre ideer der kunne få sin datter til at lystre. Men da hun gav Tine ordren om at gå ind på sit værelse og at hun ville få smæk i sin bare numse, blev hun alligevel overrasket over hvad hun lige havde sagt. Men nu var beslutningen taget og hun havde tænkt sig at gennemføre afstraffelsen.

En halv time gik der fra Tine havde fået ordren til mor kom ind til hende. Tine sad på sengen og så ned i gulvet. Mor satte sig på hendes kontorstol og begyndte at tale til hende.

Mor: Jeg ved godt at jeg aldrig tidligere har givet dig en endefuld, men du har virkelig opført dig dårligt idag, så jeg føler ikke du giver mig andre muligheder.

Tine: Undskyld, jeg lover at opføre mig ordenligt, bare du ikke giver mig smæk. Jeg er også alt for gammel til at få en endefuld.

Mor: Nej, det er du ikke. Og jeg ville gerne tro på at du vil være artig, men du er på det sidste blevet mere og mere uartig. Og jeg har besluttet mig, så nu kan du godt rejse dig op og kommer herover.

Tine: Neeeeeej, please, jeg lover at opføre mig ordenligt.

Mor: Kom herover ligenu.

Tine rejste sig og gik langsomt over til sin mor, men blev ved med at bønfalde hende om ikke at give hende smæk.
Da hun var noget helt hen til sin mor, begyndte hendes mor at knappe hendes bukser op.

Tine: Kan jeg så ikke i det mindste beholde mine bukser på.

Mor. Nej, dine bukser skal ned og det samme gælder dine trusser. Jeg vil gerne undgå at blive nødt til at give dig smæk igen, og det tror jeg der er størst chance for at opnå hvis du får smæk i din bare ende.

Tine opgave at gøre modstand og lod sin mor trække hendes bukser og trusser ned om knæene. Derefter tog moren fast i hendes arm og trak hende ned over knæet.
Aldrig havde Tine oplevet noget så ydmygende. Her lå hun med sin numse helt blottet og stikkende lige op i vejret som en uartig lille pige. Og der gik ikke mange sekunder før det første klask ramte hendes blottede ende. Og derpå et til og endnu et. Hendes mor klaskede løs og Tines ende blev rødere og rødere. Aldrig havde hun mærket sådan en smerte i hendes bagdel og der gik ikke lang tid før at tårene begyndte at trille og hun begyndte at jamre og tigge sin mor om at stoppe. Men hendes mor viste ingen nåde og blev ved med at slå hendes ende. Tine kunne heller ikke længere holde sinde ben i ro. Benene farede op og ned, så hendes mor blev nødt til at stramme grebet om Tines talje så hun ikke fik vristet sig løs.
Efter omkring 5 minutter stoppede klaskene og Tine fik lov til at rejse sig op igen. Hænderne røg straks om på hende numse som hun gned og gned. Derpå fik hun besked på at gå i seng og at dagen efter skulle de have en lang samtale om hendes opførsel.

88 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der var jeg lige ved, at få en ordentlig orgasme. Såmænd bare ved at læse den historie. Mange tak for det! Jeg glæder mig til næste historie, som jeg håber er ligeså beskrivende. Jeg drømmer selv om, at få en endefuld på den måde. Især kan jeg godt lide, når man tigger om at slippe for endefulden. Jeg er jo ofte uartig og har brug for en streng hånd. Hilsen pigen.

Unknown sagde ...

håber også der kommer en tine 2 hvor hun for flere smæk

Anonym sagde ...

Har en veninde der er 5 år yngre end mig, hun er 19 og hendes far giver hende stadig endefuld.

kim sagde ...

den er god elsker smæk

Anonym sagde ...

en rigtig god mor du har der... jeg er selv 16 og får stadig smæk af min mor og far når jeg ikke opfører mig ordentlig. og jeg synes det er helt i orden. for så kan jeg sgu bare opføre mig ordentlig. og når man skal have smæk, er man nødt til at få bukserne af. det skal jo kunne mærkes ordentlig...
hilsen pigen der er glad for at få smæk når hun fortjener det

Anonym sagde ...

Det er ulovligt i Danmark at slå og give endefuld - og det er der en grund til!
Det er aldeles ulækkert af en mor eller far at gøre.
Vammelt! Ekelt!
og aldeles skadeligt. Incestiøst.

Anonym sagde ...

Det var en ordentlig omgang, men hvor ville jeg ønske det var mig der blev lagt over knæet, dog helst af en mand,

Anonym sagde ...

den var rigtig god håber at hun næste gang får smæk i 30 min eller noget der ligner

Anonym sagde ...

Jeg fatter ikke jer der vil lade jeres forældre give jer smæk. Jeg kan godt følge folk i det der med at de vil have smæk af en fader/moder-type. Men af deres egen far og mor. Det forstår jeg simpelthen ikke. Det er muligt I ikke finder noget seksuelt i at få endefuld af jeres forældre, men i så fald er der heller ikke tale om sex, men derimod vold, og naturlivis forbudt.
Historien om Tine tænder mig helt klart! Men også kun fordi det er en historie. En fantasi. En fantasi jeg helst vil have forbliver en fantasi.

Anonym sagde ...

vildt god historie. kom til at tænke på da jeg selv boede hjemme. jeg kom tit hen over både min mor og fars knæer, og fik en ordentlig endefuld der kunne mærkes. men det var altid meget tiltrængt og velfortjent. jeg er 23 nu, og kunne da stadig godt trænge til en endefuld af min mor og far.

Anonym sagde ...

Hvornår holdt de op med at give dig smæk i numsen, og var det uden bukser på når du så endelig fik din endefuld? Jeg er ikke blevet slået af mine forældre i årevis. Tror den sidste endefuld jeg fik af far var i 4 års alderen. Jeg er målløs over at forældre stadig giver smæk og at det er deres døtre/sønner endda er i teenageårene:0

vendelboen sagde ...

Dejlig historie. Jeg har læst den flere gange. Min kæreste giver mig en endefuld, når jeg har været meget uartig, og det foregår lige på denne måde. Det er helt i orden, for jeg har fortjent det.
Hilsen pigen

Anonym sagde ...

Hvor ville jeg ønske det var mig, en omgang med hårbørsten eller en bøjle så enden blev godt rød

Anonym sagde ...

Kommer spanskrøret ikke på mode?

Krabask sagde ...

Hmmm, efterhånden længe siden min kæreste har modtaget en sådan endefuld. Men jeg får besøg af min storesøster i aften, så det må vente til søndag aften:-)

Anonym sagde ...

Spanskrør har vel altid været på mode, men for mit vedkommende foretrækker jeg nu hårbørste,eller flad træbøjle, en lille tæppebanker er også fin,så bliver enden rød over siddefladen, over knæet, måske, men strambuks er vel egentlig bedre

Anonym sagde ...

Har lige fået en omgang af støvekosten med det brede skaft, behagelig og få af , det var altså skaftet der blev brugt, gav en dejlig varm rød ende uden striber,stod i strambuks, bagefter jaha så.

Anonym sagde ...

Har lige læst en blog hvor en fortalte hun havde fået en omgang med en kraftig træbøjle, en dyne rullet sammen og vedkommende lå på maven over den med numsen lige i vejret, 40 slag, skal lige tilføje det ikke er mig det handler om,det må have været svært og sidde ned dagen efter,
Jeg kan godt nøjes med 10 slag,men det må forblive ved drøm,jeg har ikke nogen til og opfylde det.

Anonym sagde ...

Så Halløj i Himmelsengen i går hvor Lene Hertz blev smidt over knæet og fik en ordentlig omgang, op med kjolen, men trusserne blev beholdt på,hvor var jeg misundelig,

Anonym sagde ...

Birketræerne står i fuld flor, kunne tænke mig en omgang af et birkeris i den bare ende,stående i strambus stilling

Anonym sagde ...

Ja. Jeg vil sige at dem der har negative ord til en endefuld må alligevelmå have en eller anden lyst til det. Ellers kom de ikke på siden.
For mig selv vil jeg hellere stå med bar numse ind over et bord eller stol og så have en hård gang spanskrør.
Mand. 60

Anonym sagde ...

Stå ind over et bord eller stol er heller ikke og foragte,men jeg tror det svider mere i strambuks,spanskrør tiltaler ikke mig så meget, hellere hårbørste, livrem,ridepisk,eller en mindre tæppebanker hvor enden bliver godt rød på stor flade

Anonym sagde ...

Ja. Jeg er også til spanskrør. Og der skal slåes hårdt fra første slag. Har aldrig været over knæ. Elsker når min kone slår. Har også en seks halet pisk, den bruger hun
til min ryg. Ikke så sjov.
mand. 62

Anonym sagde ...

Så filmen Dyden går amok,der var en der fik en omgang dog behørig uden på trusserne, anstændig film,men hvor var jeg misundelig, mine trusser måtte gerne trækkes ned efter et par slag og så en omgang så det ville svide lidt når man satte sig

Anonym sagde ...

Findes der ikke en mand der kunne tænke sig og give mig en ordenlig omgang i den bare så enden blev godt rød

Anonym sagde ...

Super god historie. Jeg er en ung skolelærerinde på 26 år. Har den her drenge elev i min 2g klasse på Det gymnasium jeg arbejder på, Han er 18 år. Kunne godt tænk mig at blive lagt over hans knæ og få den i den bare ende til jeg skriger i smerte og nydelse, og min numse er godt rød...Men har også altid gerne ville straffe den her 3g pige jeg også underviser, hun er en rigtig forkælet Helleruptøs. Ville give næsten alt for at få hende over mit knæ eller bukkede over mit kateter, har en dejlig lang trælinial som bare venter på noget næsvist pigenumse. Vh bisksuelle Signe.

Anonym sagde ...

Min numse venter også på en omgang så den bliver godt rød og svider når man sætter sig, står gerne i skammekrog bagefter med bar ende, vil foretrække strambuks og en mand til og give endefulden

Anonym sagde ...

God historie,hvorfor mon ikke den fortsætter,

Anonym sagde ...

Hrer her tilbyder dig hvad du ønsker skriv til jimmortensen13@gmail.com

Anonym sagde ...

Skriv til mig og lad os finde ud af noget på jimmortensen13@gmail.com

Anonym sagde ...

Svar til Mortensen
Lyder fristende, men du er sikkert bosiddende i modsatte retning
Ønsker en ordentlig omgang i den bare ende,og ja så ville det ellers vise sig hvad det mere kunne blive

Anonym sagde ...

Den med endefulde, kan diskuteres, men din lille oplevelse, tager Du ingen skade af.

Anonym sagde ...

Hvad menes med endefuld kan diskuteres, og den lille oplevelse tager ingen skade af, ingen af delene tager man vel skade af ELLER gør man

mik sagde ...

hej uartige kvinder.
jeg er en 60 årig mand med 40 års erfaring i at afstraffe kvindenumser, så skriv trygt og jeg vil finde vejen til netop din drømme oplevelse.
frederik59@jubii.dk

Anonym sagde ...

Det vil blive svært og finde vej til min drømmeoplevelse,men det lader til du har en del erfaring udi bare numser der antagelig skifter kulør ret hurtig,ville gerne have den oplevelse

Anonym sagde ...

Til kvinden som ønsker at udleve sin drøm om smæk i numsen. Giv mig et tip og jeg vil give dig en mailadresse. Hilsen Bo

Anonym sagde ...

Min drøm er ganske enkel, hen over bordet eller stol, op med kjolen og ned med trusserne,derefter 10-12 slag i den bare i hurtig rækkefølge med enten tavse eller spanskrør, rammende på siddefladen dog uden blodige striber

Anonym sagde ...

Hvis du er en pige, så skriv til bojensen69@live.dk så vil jeg opfylde din drøm.

Anonym sagde ...

Hej anonyme drømmer.
Er det kun en drøm, eller er det noget du ønsker at afprøve?

Anonym sagde ...

Javist skal det ikke bare være en drøm,

Anonym sagde ...

Så lad mig hører fra dig, så du kan blive lagt hen over en bordkant, få nederdelen lagt op over ryggen og trukket trusserne ned, så du kan få 12 hurtige slag hen over ballerne, så de bliver røde og varme. Måske beder du om flere.

Anonym sagde ...

Der er nok en anonym, som ikke mener hvad hun siger.

Anonym sagde ...

Mener fortsat hvad jeg siger, men har en fornemmelse af du er fra Sjælland, jeg er jyde.
Iført i dag hofteholder med tilhørende stømper blondetrusser ,nemme og trække ned,hvis ikke lige der skulle falde et par slag forinden, tror ikke jeg ville bede om flere end de 10-12 slag,det svider sikkert gevaldig når man sætter sig, spanskrør er nok alligevel for grov kost til 12 slag, tawse eller dobbelt livrem måske bedre og så kunne de sidste 3-4 slag være med spanskrør,men stadig ingen blodige striber, men står gerne buk i stedet hvis det er bedre

Anonym sagde ...

Kære Anonym.
Du må ikke beskylde mig for at være fra Sjælland. Jeg er selv fra hovedlandet Jylland, så det behøver ikke at være et problem. Jeg synet det er godt, at du står lænet hen over et bord. Så kan du holde fast i kanterne af bordet. Jeg kan gøre din numse både rød og varm uden at der kommer blodige striber. Men det kan jeg fortælle dig meget mere om på mail.

Anonym sagde ...

Kære Anonym.
Sig til hvis du har fortrudt.

per sagde ...

Hej
Jeg er en voksen mand på 52 der gerne giver smæk til uartige pige numser uanset jeres alder så skriv gerne til mig jeg har stor erfaring med smæk i bar numse.
p.b1@hotmail.com
Hilsen Per

Anonym sagde ...

Hold dog op var inde på en website der hed Janus Worldwide website
der skal jeg love for der var nogen der fik enden på komedie
Jeg var dybt misundelig,blot det havde været mig, uanset hvilket af redskaberne, men strap og børste tiltalte mest

Anonym sagde ...

Hej
Er fra Sjælland,nærmere betegnet Køge
Er der en der kunne tænke sig og trække mine trusser ned og give mig en omgang med spanskrør højest 6 slag står i den stilling i ønsker
Har hørt og læst meget om det og kunne nu tænke mig og prøve selv om jeg nok har en anelse om det vil gøre meget ondt og nok også kan mærkes et par dage efter, tror det er det der blev anvendt før i tiden både hjemme og i skolen, skole nok ikke i den bare, men hjemme tror jeg det gjorde
Ville nok helst have uden på tøjet,men nej efter overvejelse i den bare,skal det prøves skal det være korrekt fra start, skal helst udføres af en mand der kan give en enden på komedie står gerne bagefter et lille stykke tid og viser den røde ende i den samme stilling eller hvis ønskes i skammekrog stadig med udsyn til den røde ende, bagefter ja kunne sikkert være dejligt med lidt sex bagfra så begge havde fornøjelsen du bestemmer hvordan er det store krav

Anonym sagde ...

Jeg får smæk i den bare numse af min mor på trods af at jeg er 25, Jeg bor hjemm. Min mor siger, at så læng jeg gør det er det hendes regler der gælder, og uanset om jeg får ståpik eller ej

Anonym sagde ...

Mon dog din mor giver dig endefuld, nu hvor du er en 25årig mand, der ovenikøbet får stådreng af det ;-) Ja, tanken er fræk, men jeg tror sgu ikke på det. Men HVIS det virkelig ar sandt, så fred med det. Du kan jo lide at blive spanket af hende ;-)

Anonym sagde ...

Søges en gammeldags endefuld, om du bruger hånd eller redskab er op til dig,og om det skal være i den bare fra start.
derefter en kneppetur bagfra,så regner med du er veludrustet, langsomme stød, efterfulgt af dybe hurtige og helt i bund når du kommer så ladning lander hvor den skal,hvilket hul op til dig,dog skal glidecreme anvendes for store krav. ingen oral eller blow

Anonym sagde ...

Anonym 1.april 2014: det kan vi sagtens finde ud af; skrive til Søren på Craven16@hotmail.com

Anonym sagde ...

Søren, lyder herligt,hvor i landet er du fra.

Anonym sagde ...

Fyn, men kan godt bevæge mig et andet sted hen........mail mig!

vendelboen sagde ...

Jeg er en myndig mand på 50 år med stor erfaring i at give uartige piger i alle aldre endefuld.Bor i Nordjylland.
Skriv til dyrkman@gmail.com

Anonym sagde ...

Ville ønske en ville give mig en omgang i den bare ende så den blev rød og svidende
om det er med hånd eller redskab er op til dig,
Måske lidt hygge bagfra efterfølgende

Anonym sagde ...

Ups tilføjelse til ovenstående
fik ikke med endefuld ønskes af en mand
du bestemmer stilling , enden skal vel være så stram som mulig
Du må selv gerne være veludrustet
Er stram i begge huller,
så om du ønsker et og andet der udvider først , eller du selv vil,op til dig,

Anonym sagde ...

Ingen der kunne tænke sig at give mig en omgang
så enden blev rødglødende
Der må gerne sættes en plog op til udvidelse om det ønskes
den kan sidde der medens enden bliver varmet
Efter hvad der er hørt en en ingefær rod effektiv
den svider og brænder siges der,skal være en ret tyk en
skal være nem og fjerne
Håber der er en der har lyst, du bestemmer forløbet

Anonym sagde ...

Stadig ingen der har lyst, vil gerne prøve analt bagefter, har aldrig prøvet,så er ret stram du må gerne være veludrustet, glidecreme eller vaseline skal bruges så du uden besvær kan trænge ind,samt ingen skade sker, står i den stilling du ønsker.

Anonym sagde ...

Utroligt ingen reaktion, måske fordi det skal være spanskrør i ønsker skal bruges
i stedet for andet, har ikke prøvet det ,har læst om det, der skal man bukke sig så enden er stram, bar ende stå stille.

Anonym sagde ...


Må være en oplevelse komme over knæet bord, stol. få trusserne trukket ned
til knæet, få enden varmet så den gløder,
Stå buk må også være en oplevelse,der bliver enden stram er i klaskehøjde.

Mik sagde ...

Hej

Mik sagde ...

Jeg hjælper dig med største lyst og glæde med at udfri dine drømme bare skriv til msporup@gmail.com - om ikke andet så for lidt spændende korrespondance til en star, så ser vi stille og roligt hvad vi kan finde ud af
Mik

Anonym sagde ...

Lyder meget godt,hvor er du fra og hvor gammel er du
drømme, ja måske nok mere nysgerrighed som sådan

Mik sagde ...

Jeg er 65, bor i Helsingør og har altid været fascineret af endefuld, gammeldags opdragelse etc
Har 45 års aktiv erfaring på området og har gennem årene dyrket ‘det” i relationer og forhold hvergang lejligheden har budt sig i kortere el længere perioder og ved enkeltstående lejligheder
Er helt indstillet på at “stimulere” din nysgerrighed ved lidt interessant korrespondance- så kan vi jo helt uforbeholdent se hvad det eventuelt kunne føre til på sigt- (Jeg er jo også nysgerrig😉😇)

Anonym sagde ...

Hej.
Så er jeg 3 år ældre end dig, bor i Midtjylland, så der er lidt langt.
Du har god erfaring med at uddele endefulde i stor stil
kan jeg ikke sige jeg har overhovedet
Funderer blot over hvad der får folk til at dyrke den slags
nærmest falde i svime over det, kan undre en, måske du kan kaste lys over det
Hvad er du nysgerrig med,du kender hele sceptret.

Mik sagde ...

Ventede dit svar/kommentar da jeg gik ud fra at jeg sendte dig følgende kommentar allerede den 8ende men den har nok været for stor/lang da den ikke er her så nu forsøger jeg at sende den i et par mindre bidder:
“Det første lyder jo rigtigt godt for mig, bortset fra Army du bor så langt væk, men det skal jo ikke genere store ånder
Den manglende erfaring indenfor “feltet” er uden betydning
Fortsættes

Mik sagde ...

Hvad der får folk til at dyrke “den slags” kan der jo nok være en del svar på- for det første er der jo den rent “videnskabelige” forklaring, endorfiner, rumpens placering nær kønsorganer osv. osv.
Men så er der jo også selve spillet mellem mænd og kvinder som en mulig årsag til at en kvinde lægger sin voluminøse vidunderlige bagdel, med alt hvad den står for af alle disse slet skjulte “hemmelige uartigheder”, (som jo repræsentere kvindekønnet i det her lille spil), klædeligt tilrette over sin “disciplinars” knæ blot for at opnå den “rette balance” i sit kvindesind- ikke at forglemme den balance jeg , som mand, opnår i mit eget mandesind ved at have placeret dette store dejlige “skulpturelle mesterværk” bodfærdigt dirrende i spændt forventning for den endefuld hun ved vil komme- (f.eks. Over mine knæ el andet)😉💥👍

Mik sagde ...

Fortsat
Disse fakta kunne jeg forestille mig også kunne have noget med at gøre med opførelsen af hele denne, for nogen, besynderlige forestilling- men at gøre det til en “livsstil” og/eller falde “i svime” over det og gøre det til det essentielle grundlag for sit liv, ja- det siger mig bestemt ikke noget, men fred være med dem der har det sådan, bare jeg bliver fri.
For mig er der så mange smukke aspekter i liver udover “det”- men på den seksuelle bane så er det “det” der gælder, sådan er det og sådan er min seksualitet, og jeg nyder “det”😉
Det blev en længere smøre men du spurgte jo selv😉😀
Så jeg håber du ser dette trods min lille “bommert” her - gør du det og har du lyst til at fortsætte “korrespondancen” jeg anbefale at du skriver til min mail adresse mik5@live.dk el til msporup@gmail.com - også så jeg undgår at dumme mig i fremtiden😁 (du kan jo evt selv oprette en gratis mail adresse til formålet, hvis du gerne vil være “hemmelig”😐😄)
Hilsen Mik

Unknown sagde ...

Jeg hjælper også gerne har en del erfaring med kvinde opdragelse

Anonym sagde ...

Lyder godt,hvor i landet er du fra.

Mik sagde ...

Jeg er fra Helsingør- Nordsjælland

Mik sagde ...

😉😀

Anonym sagde ...

Endefuld søges,vil gerne prøve
Du bestemmer om det skalvære uden på tøjet eller i den bare
samt om det skal være med hånd eller redskab,samt hvilket,måske blanding af begge dele
Eneste betingelse,ingen blodig flosset hud, kun regulær rød svidende ende

Niels sagde ...

Endefuld gives af Niels, 58 årig erfaren Herre, og er god til at smække en trængende bar numse,bare skriv til min mail, nielshs@godmail, eller ringe på 50340337, er fra kbh,

Anonym sagde ...

en skam du er fra København, ville godt prøve en endefuld
er det med hånd eller redskab, hvilket et
følger andet bagefter.

christianslave54 sagde ...

Jeg havde vist min kæreste de mange indlæg om en røvfuld her på siden, og sagde jeg gerne til en fest ville bindes som hingst i hestestalden med helt nøgen krop.

Mine ankler og håndled ønskede jeg bundet fast til kroge i gulvet i boksen og halsen ønskede jeg spændt fast i en stålkrave der låses fast til tremmerne i boksen så jeg ikke kan ligge mig ned eller flytte mig.

Mine kærestes venner måtte bruge mit frit under hele festen, og for at ingen skulle vide det var min krop de brugte, fik jeg en papir sæk over hovedet så ingen kunne se det var mig, og jeg kunne ikke se hvem der brugte min krop.

Jeg blev ført ud i stalden kl. 18 og blev låst fast med sækken over mit hoved, og i løbet af aftenen fik jeg masser af pisk med forskellige piske og reb, og de brugte da også mit røvhul og pik som de fornøjede sig md at mishandle natten igennem.

Jeg kom først fri næste morgen hvor jeg gik sækken af hovedet og min kæreste stod og grinede og sagde håber du nyder de mange røde striber på den usle krop, og hun fortalte mig så at alle havde syntes det var sjovt at bruge min nøgle krop.

Hun befriede mig så og sendte mig ind i seng, hvor jeg lå og vred mig i lang tid efter den lange aften og nat i stalden.

Unknown sagde ...

her tilbyder dig hvad du ønsker skriv til Daniel86jespersen@gmail.com

Anonym sagde ...

ønskes ,veludrustet viril mand der først vil give en regulær endefuld i den bare med hånd eller redskab, så ballerne bliver røde, svidende, . kun slag på siddefladen Dernæst sex, gerne anal ikke prøvet før,men fået lyst til og prøve, bruges ikke kondom skal du komme i mig så langt oppe som muligt, glidecreme skal anvendes uanset hvilket hul, er stram i begge . Står gerne strambux med samlede ben så bagdelen bliver mere stram,eller over et bod eller på maven i sengen med samlede ben så du får det så stramt som muligt hvis det ønskes.

Anonym sagde ...

Så fifthy shades off grey.
Kvinden blev da hevet over knæet, fik kjolen op og trusser trukket ned,samt nogle klask.
Fik også et par rap med tror jeg en ridepisk, lignede det.
Blev til sidst i filmen bedt om og bøje sig over et bord, , bæltet kom i brug adskillige gange,
Hun hylede da op, men vi så nu ikke om der var mærker efterfølgende, men hun forlod ham.
Nr 2 bliver vist vist søndag. Hvis nogen skulle få en ide om og se den.

Anonym sagde ...

Kvinde årgang 50 søger sød rar , ærlig kærlig mand ,ikke ryger, ikke alkoholiker eller spiller ikkr voldelig,samt du er glad for vand og sæbe ,sygdomsfri.
Mange ting ja, mon en sådan findes.
Men du skal også kunne holde mig nede om nødvendig, med en regulær gammeldags endefuld, der kan mærkes når man sætter sig.
Har aldrig prøvet en sådan, men har da efterhånden set det er anvendt så har fået lyst og prøve ,måske du selv har fået i skolen, eller derhjemme ,der er sikkert ikke blevet lagt
Fingre imellem, skal der helller ikke her, men skal dog ikke gå over gevind med blodig flosset hu d kun slag tværs over ballerne,gerne med et af de redskaber du måske selv har fået med.
Har rimelig pæne lidt fyldige ballerr,der ikke er på vej i sydgående retning, kan også være lidt stramhed når jeg bukker mig,
Måske du efterfølgende kunne bruge lidt sex, gerne analt som jeg heller aldrig har prøvet, men også fået lyst til afprøvning
Også det er åbenbart blevet meget brugt, har læst lidt om det, pikke n skal ikke mases ind, men indføres stillle og rolig så skader på ring/lukkemuskel undgås,kan ikke hele, så er det stomi
Og det har ikke intersesse. Masser af glidecreme påkrævet, på pik og i hul,men skulle jo heller ikk e genere noget,formoder du vil så langt ind,op som muligt inden du bevæger dig, Har set en
3 småfilm, den ene var han ved og putte pikken ind, medens hu stod bukket den anden lå hun over et bord og han var i fuld gang, den 3 forsøgte han og få den ind, men hun snoede sig så om det lykkedes ved jeg ikke, så den ikke færdig. Der er også nogle der anvender en plug forinden, jeg formoder du helst vil udvide og det vil jeg ogsåhelst du gør
Jeg kan sige har en veltrænet bækkenbund stram i begge huller.
Du må meget gerne være veludrustet så jeg kan mærke dig i længde og omfang men med måde er alting godt, ,
Kondom ja det er mest hygiejnisk,beskytter mod en del, , men vil helst have det uden da du skal komme i mig, og ikke alle mulige andre steder, og helst være så viril der er til begge huller
Hvis du ønsker og stikke den i munden på mig skal der være kondom på, jeg skal nok sige til hvis vi ses igen når det er tid og fjerne det, det vil tage lidt tid, men det skal nok komme
Har ikke dyrket sex eller andet i så mange år jeg end ikke vil være bekendt og skrive det, men det er mange år,måske for sent nu.
Har ovenstående din interesse så send et par ord.

Anonym sagde ...

Hvem vil give en regulær gammeldags endefuld, tværs over baller fra start, så det mærkes når man sætter sig, du skal ikke lægge fingre imellem, der må blot ikke blive flosset blodig hud.om der bruges redskab eller hånd op til dig, bløde runde baller,der ikke hænger i sydgående retning bukker jeg mig er der også lidt stramhed, har også veltrænet bækkenbund

Anonym sagde ...

Jeg havde dårlig til at gøre rent hjemme, og min frue tog mig derfor med ud i haven, hvo mine hænder blev bundet til vores stativ til tæppebankning, og mine ben blev bøjet og bundet sammen så jeg hang i tæppebanke stativet uden at kunne røre jorden.
Jeg fik en sort over mit hoved og min frue tog mine bukser af mig og trak min t-shirts op så man ryg og røv var bar.
Sådan fik jeg lkov at hænge en halv times tid inden hun kom og sagde, jeg var doven og sløv, og at jeg derfor skulle have bank med tæppebankeren, og så begyndte hun at slå mig hårdt på min nøgne krop.
Da min krop var godt varm sagde hun, nu er du varmet op, og vi slutter af med 25 slag med tæppebankeren og du tæller selv slagene og takker for hvert slag du får.
Jeg var totalt ødelagt da de 50 slag med tæppebankeren havde ramt mig, og min frue befriede mine hænder fra stativet, og jeg fik besked på at kravle på knæ ind i seng, det var ikke let at kravle med de sammenbundne bøjede ben, men jeg kom ind i sengen, og lagde mig lydigt og ventede på sækken kom af mit hoved.
Jeg ved ikke hvor længe jeg lå, men efter lang tid kom sækken af mit hoved, og jeg så hvordan tæppebankeren havde lavet mønstre på min bagdel og ryg, og min frue sagde når dine mærker er væk, skal du gøre rent i huset, og den her gang gør du det ordentligt ellers får du endnu flere slag med tæppebankeren.
Jeg har siden gjort rent og glemmer ikke at gøre det ordenligt.

Anonym sagde ...

det er en fejl det var 50 slag jeg skulle tælle til, så de 25 skulle rettes i mit opslag.

Anonym sagde ...

Det var da noget af en omgang, og antal med slag, blev sikkert ikke lagt fingre imellem.Men så husker du nok og gøre bedre rent fremover.

Anonym sagde ...

Hvor kan vi mødes

Anonym sagde ...

Det er så lige det, måske svært, tilskuere ikke ønskeligt, heller ikke forstyrre offentlig ro og orden.
Hvad kunne du ønske skulle foregå

Anonym sagde ...

Røde kinder af sol, men ville hellere have røde svidende baller, en regulær gammeldags en af slagsen skal kunne mærkes når man sætter sig, ingen blodig flosset hud